mandag 5. august 2013

Orange Monday



9 kommentarer:

  1. Lovely color Wenche.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Nice composition and such lovely warm colors! Thank you for sharing!

    SvarSlett
  3. Lovely colors!Hugs from Brazil!

    SvarSlett
  4. Fint bilde med vakre farger.

    Ottar

    SvarSlett
  5. Du har tydeligvis en hage som gjør andre (i alle fall meg) misunnelig!

    SvarSlett
  6. Vakker farge på en fin blomst.
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/08/06/orange-and-blues/

    SvarSlett
  7. Halloisen vennen!! sommer og en er jammen ikke så nært tastaturet som ellers, men ser du knipser og foreviger øyeblikk og det er bra :-) den fineste blomst i en farge som gjør at en smiler, digger Wenche.

    Åsså har du vært i fantastiske Italia på tur, som jeg studerte de bildene da, en by jeg ikke har fått besøkt ennå for min del, men du og du som du frister nå da. håper på flere inntrykk derfra ja, hører du?? mer mer mer

    Anneklem.

    SvarSlett
  8. Lovely saturated golden color. I love Lantana, like little bouquets, and even the strange fragrance.

    SvarSlett
  9. Blomst i min favoritfarge, takk for denne skjønnheten, nydelig bearbeidet
    Ferie i Italia må være en drøm, flott reportasje fra et ukjent sted - åpner opp for drømmer om en reise..

    SvarSlett