fredag 16. oktober 2015

Høstfjell


9 kommentarer:

  1. Nydelige farger og kontraster i bildet.

    SvarSlett
  2. Heisann, du blogger kanskje ikke lenger, men kan dette være en anledning til å starte igjen?
    Jeg ønsker å skape mer liv i Blogger´s Sunday Walk. De siste gangene har jeg gått "alene" - så nå inviterer jeg til ny giv i 2017, og håper på at mange tar seg en tur ut og dokumenterer det som skjer fire søndager i året.
    Ha riktig go´hælj ;:OD)
    Se: http://viltogvakkert.blogspot.no/2016/12/bloggers-sunday-walk-2017.html

    SvarSlett
  3. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บุนเดสลีกา

    SvarSlett
  4. Heisann! Lenge siden sist. Prøver meg igjen....Jeg sender ut en liten invitasjon om å delta på Blogger´s Sunday Walk til alle som har vært med før. Det er nå blitt enklere å delta via InLinkz. Intensjonen er den samme: å få bloggere vekk fra skjermen en liten stund for å lee på beina, og så dele opplevelsene fra turen. Prøver nå også med en felles upretensiøs foto-oppgave. Hadde vært riktig hyggelig om du blir med siste søndagen i oktober. Har til hensikt å ha et innlegg mandagen før for å opplyse om BSW høst. Så følg med. Velkommen, beste hilsen Vilt og vakkert
    Her kan du se siste deltakelse: https://fresh.inlinkz.com/party/5dc2d5d10ea14d8e998763457dc8c8ab

    SvarSlett
  5. so beautiful...
    jangan lupa mampir ketempat kami di https://tantepoker.me ada banyak bonus yang kami sediakan untuk anda.

    SvarSlett