søndag 14. april 2013

Værskifte / Change of weather

Harestua, Norway

33 kommentarer:

  1. Very creative photography ~ ^_^

    SvarSlett
  2. Takk for koselige kommentarer inne hos meg. Fine bilder du har , g keg likte veldig godt det siste , med værforandring ! God søndag til deg !

    SvarSlett
  3. Vakkert og stemningsfullt bilde dette.
    Tusen takk for hyggelige kommentarer på min blogg. Klart du kan redigere, det enkleste er å gjøre det på mobil eller nettbrett. Der kan du bruke "apper" med forhåndsinnstillinger. Har prøvd meg på det litt i det siste.

    SvarSlett
  4. Herlig bildet!
    Og tusen takk for koselige kommentarer dine.
    Kjoler er ut for salg da, kommer snart is en ekstra blogg...
    ✦☸✦
    Beatrice

    SvarSlett
  5. You have posted a wonderful b&w photo. That boat is just waiting for the weather to warm and ice to melt.

    Thank you for your visit and your kind comment on my blog.

    SvarSlett
  6. Fint motiv og bilde - og bildet blir enda bedre hvis du retter opp horisontlinja (jeg vet ikke hvor mye du pleier å redigere bildene dine, men selv bruker jeg Picasa) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Gunnar, skal prøve meg på det :0) Er ikke god på redigering nei, det trenger jeg nok masse trening i ;0)

      Slett
  7. Supert - nå ble jeg fornøyd :)

    SvarSlett
  8. Vi får håpe det går mot varmere vær framover.

    SvarSlett
  9. Heisann! Takk for at du kom innom meg med en kommentar!
    Vakkert bilde hos deg! Godt når mildværet kommer på denne tiden!
    -Margit-

    SvarSlett
  10. Flink du er, Wenche....

    SvarSlett
  11. Helig at våren er på vei, fone bilder.

    Ottar

    SvarSlett
  12. En träffande bild just nu med tanke på hur omväxlande vadret varit den senaste tiden, i alla fall hos occ, har jag hört.

    SvarSlett
  13. Flott og talande bilde !!
    Takk for hyggeleg besøk hos meg :)
    Ynskjer deg ei fin ny veke !!
    Anne-Mari

    SvarSlett
  14. Flott stemning i bildet!
    Ha en flott ny uke!
    Ingun

    SvarSlett
  15. båtar och snö trivs inte. Nu får väl isen smälta så båten kan vändas. :)

    SvarSlett
  16. Sort og hvidt, vi glæder os til at få farver på det hele ;-)Billedet er rigtig flot i sort/hvidt ;-)

    SvarSlett
  17. Simply exquisite! That delicacy of composition in the snow ...!

    SvarSlett
  18. That's a wonderful black and white shot on the coast.

    SvarSlett
  19. Fantastic view.
    Thanks for dropping by :)

    SvarSlett
  20. Tusen takk for hyggelig besøk:-)
    Har nå kommet meg heim og og fjernetr de overflødige kommentarene. Skjønner ikke helt hva som skjedde. Ha en flott dag og ei nydelig uke:-)

    SvarSlett
  21. stunning black and white photo! The silence is profound

    SvarSlett
  22. Heisann!

    Takk for besøket hos meg. Jeg trodde du var en annen Wenche. Ble overraska da jeg plutselig oppdaga en helt annerledes blogg enn den jeg var forberedt på å se, men dette var bare positivt, så mange vakre bilder!
    Helt fantastiske naturskildringer og bymiljøer. Ha ei flott uke ;:OD)

    SvarSlett
  23. Flott bruk av s/h, gir bildet mer dramatikk :-)
    Rune

    SvarSlett
  24. The weekend in black / white you really nicely displayed :-)

    SvarSlett
  25. I like this. Those broken clouds contrast beautifully with the white of the snow, and the foreground rock is great.

    SvarSlett