fredag 5. oktober 2012

Kunstneren/ The artist

 Venice/Venezia, Italy

8 kommentarer:

  1. Pittoresk i ordets rette forstand :) Flott!

    God lørdag

    SvarSlett
  2. Også Venezia da.. sukk det er jo en av mine drømmer å få komme dit.
    Kjempebra bilde du har tatt her, byen, kunstneren, bildet i bildet ditt :)
    Nydelig! Ha ei fortsatt fin helg! Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var litt artig jeg sto og skulle ta bilde av utsikten som kom foran meg...åh så vakkert tenkte jeg ....Så oppdager jeg han som står ved siden av og maler...samme utsikt :0 Måtte jo bare foreviges ;0)

      Slett
  3. That's a great angle to see everything that is happening there! Awesome.

    SvarSlett
  4. Ah Venice is so poplar with artists. I was there while on my 20 year-break from painting, so I'll have to go back there:)

    SvarSlett
  5. Vakre Venezia:) Nydelige bilder fra et eventyrlig sted:)))

    Fin helg med mange gode blinkskudd i:))

    SvarSlett