torsdag 25. august 2011

Prestekragene :0)

Det regnet i morges når jeg vandret på jobb så jeg tenkte...åååh nå skal jeg ta et skikkelig regnbilde når jeg kommer hjem....
Da jeg kom hjem hadde det derimot sluttet å regne.... så noen regn bilde ble det ikke i dag. Jeg er dog ikke i tvil om at jeg får flere muligheter til dette senere.
Så hørte jeg det kaklet i det fjerne, og så at maaange ender hadde samlet seg for å fly mot sør....nå er det høst tenkte jeg - og ivrig løp jeg ut for å ta et bilde....
Da jeg kom i frem, og skulle ta bilde fant jeg ut at jeg hadde glemt å sette inn SD kortet...skikkelig nedtur...:0(

Så derfor blir dagens bilde av noen prestekrager jeg fant på min vei....de forsvant ihvertfall ikke mens jeg løp hjem for å hente mitt SD kort...;0)

Dagens lærdom : Husk SD kort ! :0)

1 kommentar: